A legjobb online élmény érdekében cookie-kat használunk. Tekintse meg cookies szabályzatunkat.

Általános Információk

Üdvözlünk a Vodafone SmartWEB-en!

 

Oldalunk létrehozásának okát az a tapasztalat adta, hogy az immár széles körben elterjedt okostelefonok hibáinak beazonosítását, kezelését számos esetben a felhasználó is el tudja végezni, akár otthonából, ha megfelelő segítséget is megkapja hozzá.

 

Arra törekszünk, ha a javítási-, biztosításos lépéseinken végigmész, akkor a sokrétű megoldások közül az egyik a segítségedre lesz abban, hogy a számodra a legkedvezőbb megoldást megtaláld.

 

Ha a készülékednek olyan hibája lenne, amit nem lehet házilag orvosolni, akkor ezen az oldalon a Vodafone és a gyártók által üzemeltetett szerviz, illetve átvevő pont hálózat kínálatából is választhatsz. Ezzel a legjobb és a hozzád legközelebb lévő szolgáltatást igyekszünk biztosítani.

 

Ebben a menüpontban segítséget találsz készüléked általános beállításaival kapcsolatosan, kérdés-válasz formában pedig egyéb problémákra kínálunk megoldást, valamint a gyártók támogató oldalait is könnyen elérheted.

 

Segítségünk főoldal

Nem tudsz internetezni? Nem megy az MMS fogadás? Esetleg e-mail beállítással küzdesz?

Készüléked használatához leírásokat és beállítási segédletet gyűjtöttünk össze.

 

Kérdések és válaszok

Kérdésed lenne, de nem mered feltenni? Segítségre lenne szükséged, de nincs sok időd?

Gyakran feltett kérdések válaszait találod, melyek számodra is hasznosak lehetnek.

 

Gyártói támogatás

Az előző pontokan nem kaptál választ a kérdésedre, vagy szeretnéd a gyártótól megkérdezni?

Szolgáltatótól független segítségekhez használd ez a menüpontot.

 

Szintén az általános információk menüben igyekeztünk összeszedni, azokat a híreket és információkat, amelyek a terület iránt érdeklődők számára hasznosak lehetnek.

Lépj velünk kapcsolatba