A legjobb online élmény érdekében cookie-kat használunk. Tekintse meg cookies szabályzatunkat.

Kényelmes és gyors? A Samsung szerviz-szolgáltatásaival így is lehet!

Személyes segítség

 

Samsung Smart és Prémium Megoldások szervizközpontjai országszerte 23 ponton, akár 2 óra alatt vállalják a készüléked javítását. De akkor sem maradsz telefon nélkül, ha a hiba nem orvosolható helyben, ebben az esetben ugyanis a Samsung munkatársai a javítás idejére cserekészüléket biztosítanak számodra.

 

Problémamegoldás az autódból

 

A Samsung a budaörsi Tesco és KIKA parkolójában működteti a világ első mobiltelefonos drive-through gyorsszervizét. Ha tényleg szorít az idő, ki sem kell szállnod az autódból, csak beadod a meghibásodott prémiumkategóriás telefonodat, és a szervizben akár 2 órán belül megjavítják. Mire végzel a nagybevásárlással, a telefonod ismét üzemkész lesz.

 

 Fotó: Samsung

 

A Samsunggal a távolság sem akadály

 

A problémás telefonokat pedig az ország 97 Posta Pontján akár fel is adhatod, ahonnan másnap a Samsung Szervizközpontjába szállítják őket, javítás után pedig akár 3 munkanapon belül ismét az átvevőhelyre viszik. Ráadásul érvényes garanciával, illetve bizonyos készülékek esetén a Samsung Prémium Assistance szolgáltatással díjmentesen elhozzák, 1 munkanapon belül megjavítják, majd vissza is szállítják a telefonodat.

 

Ha kérdésed van Samsung készülékeddel kapcsolatban, fordulj a Samsung Ügyfélszolgálathoz (06-80-SAMSUNG), akik a Smart Tutor applikáció segítségével távolról tudnak segíteni a kérdéseid megválaszolásában, illetve készüléked beállításában!

 

Samsung Members – Hozd ki a maximumot a készülékedből!

 

A Samsung készülékeid jóval többre képesek, mint gondolnád! A számos készülékre előretelepített, illetva a Play Áruházból és a Galaxy Apps-ból letölthető Samsung Members alkalmazás számos kérdésedre választ adhat, ami a Samsung készülékeiddel kapcsolatban felmerülhet. Tanuld meg a trükköket, amelyekkel a legtöbbet hozhatod ki a Samsung eszközödből, találd meg a választ a felmerülő kérdéseidre vagy kérdezd a Samsung szakértőit az Élő Csevegés funkció segítségével! A Samsung Members alkalmazással az elsők között értesülhetsz a Samsung híreiről és exkluzív ajánlatairól, sőt az alkalmazás segít karban tartani a készülékedet és optimalizálja annak teljesítményét is, így az sokáig hű társad lesz a mindennapokban.

 

Forrás: Samsung Magyarország

Archívum

Az okostelefon, mint csírahordozó mobileszköz

A személyi higiénia különösen felértékelődött napjainkban. Valószínűleg soha annyi kézfertőtlenítő nem volt még napi szinten használatban, mint manapság. Flakon, tubus, vagy kendő minden táskában egy-egy, a kabátzsebben, az íróasztalon, az autóban is egy, vagy éppen a neszeszert visszük mindenhova magunkkal, amiben persze kézápoló is van, hiszen a bőrt igénybe veszi a szokottnál gyakoribb kézmosás és kézfertőtlenítés. Mindennek az igyekezetnek azonban akkor van igazán értelme, ha azokat az eszközeinket is tisztán tartjuk és rendszeresen fertőtlenítjük, amiket napi szinten és gyakran használunk. Ezen eszközök közül is kiemelkedik a használatának gyakorisága és sokrétűsége miatt az okostelefon. Hiába a gondosan fertőtlenített kéz, ha az okostelefon nincs rendszeresen tisztítva és fertőtlenítve, hiszen a vírusok hordozójaként funkcionál. Nézzük meg hát miért is fontos tisztántartani és fertőtleníteni az okostelefont!

2020-11-17

Digitális kollégák és a biztonság, Home Office-ban

Azok számára, akik eleve otthonról dolgoznak, vagy a munkahelyükön virtuális munkakörnyezetben tartják a kapcsolatot a projektekben résztvevőkkel, nem annyira idegen a jelenlegi helyzet. Azok számára azonban, akiktől mindez távol áll, nem egyszerű megszokni azt, hogy mennyire ki vannak szolgáltatva a digitális „kollégák”, azaz a laptopok, tabletek, okostelefonok teherbírásának, sem pedig azt, hogy az egész életük fenekestől felfordult. Amikor dolgozunk, magától értetődő, hogy nem foglalkozunk otthoni dolgokkal. Hiszen, dolgozunk. Nem ugrunk haza mosogatni, vagy feltenni az ebédet, és azért sem, hogy a mosógépből a szárítógépbe átpakoljuk a ruhákat. A gyerekek iskolában, óvodában vannak, nem igénylik állandó felügyeletünket és nem hozzánk fordulnak a problémáikkal. A kényszerű home office éppen ezért nagyon is kényelmetlen és feszült szituációkat eredményezhet. Nézzük hát, hogyan tehetjük egyszerűvé azt, ami bonyolultnak látszik, és hogyan óvhatjuk meg mindeközben magunkat és extra terhelésnek kitett digitális eszközeinket.

2020-05-18

Egységes töltőportok lehetnek az EU-ban

 

Az Európai Parlament ez év elején vizsgálja meg annak a lehetőségét,

hogy hogyan lehetne egységesíteni a mobiltelefonok, tabletek, e-book olvasók és egyéb hordozható eszközök töltőportjait.

Ettől egyrészt csökkenteni szeretnék a keletkező elektronikai hulladék mennyiségét,

másrészt a polgárok életét is könnyebbé kívánják tenni.

Az EU becslései szerint évente óriású mennyiségű, 51 000 tonna elektronikus hulladék keletkezik a 28 tagállamban.

2020-02-05

Mit tegyünk, ha vízbe esett a mobiltelefon?

Bárkivel megtörténhet, hogy vizes lesz a mobiltelefon készüléke. Elázik egy zápor idején, beleesik a medencébe, valaki feldönt egy poharat és ráömlik a folyadék a telefonra stb. Néhány praktikus ötletet összeszedtünk, hogy mit tehetünk kétségbeesés nélkül.

2019-09-25

Lefekvés előtti mobilozás

Te is a telefonodat nyomkodod elalvás előtt? Rosszul teszed!

2018-12-03

Lépj velünk kapcsolatba